Workshop Customer Journey

  • Data: 11April 2019
  • Tijd: 13:00 - 16:00
  • Locatie: OndernemersFabriek Hoogeveen
  • Workshop Customer Journey

    De Vos van Steenwijklaan 75, Hoogeveen, Nederland

“Een goed ingerichte klantreis leidt tot meer klantwaarde en een beter rendement. Dat is bewezen in de USA, de Golfstaten en in grote delen van Azië. In Europa blijven we nog achter, maar daar kun jij nu het verschil gaan maken! Schrijf je in voor de sessie van Ben Vloon en leer in drie uur en een beetje van hem en veel van elkaar hoe je in 5 stappen succesvol een klantreis in beeld brengt. Wat je leert kun je de volgende dag gelijk inzetten! Voor de eerste 12 inschrijvers ligt er aan het einde van de sessie een gratis “Crowd and Company Starterkit klaar!”

 

Inhoud van de workshop

1300 – 1330 De wereldberoemde presentatie ‘Voorbeelden uit de praktijk”

1330 – 1400 De theorie. Klantreizen bestaan al sinds er … klanten zijn. Onze zakencultuur gaat uit van ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’. Maar is dat ook zo? En hoe blijf je lekker gewoon doen, maar kun je toch het verschil maken? Hoe kom je van die ambitie tot realisatie?

1400 – 1600 Zelf oefenen. Fietsen met zijwieltjes, zwemmen met bandjes. Hoe werkt dat? een Klantreis definiëren? Welke 5 stappen zet je om te komen tot nieuwe inzichten waarmee je vervolgens aan de slag kunt om te verbeteren? In teams gaan jullie aan de slag om één van jullie eigen situaties in beeld te brengen.

1600 – 1630 Delen! Wat heb je geleerd, wat zou je nog willen leren en hoe ga je dat realiseren?

 

Opgeven

Deze sessie is ook toegankelijk voor ondernemers buiten de OndernemersFabriek. De kosten voor deelname bedragen € 50,- exclusief BTW.

Opgeven kan via emmen@ondernemersfabriekdrenthe.nl onder vermelding van “Customer Journey”.

 

Tijdens de sessie worden foto’s gemaakt en gedeeld op social media. Heb je hier bezwaar tegen? Laat het ons dan voorafgaande aan de sessie even weten.